Alla inlägg den 10 juli 2011

Av S - 10 juli 2011 16:43

Om lite mindre an en vecka aker vi pa semester, hela familjen tillsammans. Pa fredag flyger vi hem till Svedala och semestrar. Det ska bli ljuvligt! Det ar bara hoppas pa stralande sommar vader da vi ar dar. Ska bli skont att vara i stugan och att bara gora inget. Jag har insett att tiden ar for knapp for att flanga och stressa runt i en dryg vecka for att hinna traffa sa manga som mojligt. Om de vill ses far de komma till mig. Fast en dag kommer vi nog att aka in till City och kanske ga pa Skansen med barnen. Underbart, underbart ska det bli med svensk sommar och semester. Jag langtar!


   


Av S - 10 juli 2011 16:33

Det ar nog drygt en manad sedan jag skrev nagot. Tiden flyger verkligen, speciellt med 2 barn, hund o pappan som bara arbetar. Lite som att vara ensamstaende vill jag pasta. Jag har hunnit gora mycket under den sista manaden. Jag har varit i Sverige pa begravning, sprungit hos lakare med bade V & H. Aven om man kanner att tiden flyger, sa om man tanker tillbaka hinner man med ganska mycket anda, utan att tanka pa det.



Ovido - Quiz & Flashcards