Alla inlägg den 25 april 2011

Av S - 25 april 2011 10:43

Jag vantar o vantar o vantar... helt logiskt att kalla det att man ar expecting. Jag ar nu i v. 41 (40+5) ggaaaa... Bebis kom ut nu!!! Egentligen ar det inte sa jobbigt fysiskt, men alla runt omkring sms:ar, ringer o mailar. Alla vill forstas samma - har bebisen kommit? Ar du fortfarande hemma?  What's keeping you? Vad ska jag saga? Inte sa att jag gor det med vilje ju. Jag ar minst lika nyfiken som alla andra. Bebis kom NU! Nat annat som ar skoj ar att mina kompisar Sara, Malin, Anna-Maria + en mamma pa dagis har alla dagarna efter varandra o alla har gatt over tiden. Sa nu ar det lite spannande - Vem blir forst????


Just nu sitter jag o H och kollar pa Shrek 2. E ar och simmar. Det ar halvdaligt vader sa det blir nog en innesittardag. Pa eftermiddagen ska Dermot komma forbi pa Te (om vi fortfarande ar hemma vill saga).Minst sagt en lugn annandagpask.


Bild: Interfloraraa.blogspot.com

Ovido - Quiz & Flashcards