Alla inlägg den 26 november 2011

Av S - 26 november 2011 15:04

I mars kopte vi en ny vagn, en Phil& Teds syskonvagn. Var till en borjan super nojd. Efter att ha kort ca 1 manad fick jag min forsta punktering. Grrr..........Efter det slutade problemen liksom inte. Har sakert haft punka ett10 tal ganger efter det. Da blir man ju lite tjurig eller hur?! Med tva sma barn och en vagn som inte gar att kora. Vad gor man? Sa jag gav mig tusan pa att losa problemet. Det tog ett tag innan jag fann den. Nu sa ar det up yours P & T's som inte kan tillverka luftfria dack. Jag hittade Bluetube.biz! Problemet lost! Skitbra verkligen! De postar worldwide. Och oj vad man faktiskt sparar pengar nar man slipper laga dacken hela tiden. Centipede heter tuben som anvands till Buggy hjulen och finns i 2 storlekar. Jag ar superglad! Sa om du har lessnat pa att laga punkteringar pa Phil och Teds vagn - skaffa luftfria tuber till dacken. Tycker inte att vagnen ar tyngre att kora heller.



Phil & Teds Explorer Package Includes Double Kit - Black

Centipede puncture proof inner tubes means puncture free cycling for childrens bikes

[IMAGE] The CentipedeCentipede is quite simply a puncture proof inner tube that is an inexpensive replacement for the traditional air inner tube, aimed at lightweight applications such as childrens bikes, buggies and push chairs.


 





Ovido - Quiz & Flashcards